Бізнес, який змінив країну

В Україні навряд чи знайдеться людина, якій не доводилось користатися послугами «Нової пошти». «Нова пошта» працює так, що ставши її клієнтом, ви зараз же стаєте постійним клієнтом.

А ось тепер Всеукраїнський конкурс створення вебсайтів «Літературна візитка краю», учасники якого є в кожному куточку України — від найменших сіл та містечок до обласних центрів, — дістав підтримку компанії «Нова пошта». Сказати, що здійснилася одна з наших мрій, — нічого не сказати. За такої кількості учасників, — а конкурс набуває популярності, і є тенденція до зростання — ми не встигаємо забезпечити його потреби. Те, що конкурс є незалежною культурною ініціативою, що за ним не стоїть жодна організація, — мабуть, має певні плюси, та робить нас вразливими. Адже той безцінний час і сили, які могли б витрачати на розвиток справи та посилення якісних складових, ми витрачаємо на пошук коштів. А навіть елементарні потреби конкурсу за таких масштабів обчислюються немалими цифрами та значним людським ресурсом.

У другому конкурсі ми добирали партнерів дуже ретельно. І нам пощастило: журнал «Український туризм» та  Фонд Миколи Томенка «Рідна країна», Український конґресовий комітет Америки – відділ Лонг Айленд, США та Благодійний фонд Івана Омелянюка «Майбутня Волинь – Україна» не тільки підставили плече, а й по-людськи надихнули нас довірою. 

Знаково, що український бізнес — в особі одного з найуспішніших його представників, компанії «Нова пошта» — теж уміє побачити результативність громадської ініціативи.
Лідерська позиція національного масштабу не вибудувала стіни між компанією та гуманітарним інтересом суспільства, як це часто буває з великим бізнесом.
Соціальні та екологічні проєкти — для «Нової пошти» щоденна справа. Від 2014 року компанія підтримала тисячі волонтерських ініціатив з доправки допомоги українським воїнам. В умовах пандемії виділила 38 млн грн на допомогу лікарням, доправила десятки тисяч продуктових наборів для літніх людей. Здавалося б, рівень соціальної відповідальності доведено.
А проте обрана компанією стратегія сталого розвитку — поняття, набагато ширше, ніж просто благодійність чи сплата податків. Воно включає і світоглядні складові. Саме тому лідер одного із секторів національної економіки здатний побачити цінність громадської ініціативи, а поле підйому української молоді стає полем і його інтересу.

Книжкові дарунки, якими відзначаємо успішні роботи, будуть доправлені командам не просто «Новою поштою» — її коштом. Заощадивши на транспортуванні, відзначимо більше команд! А мотивація для учасників такого відповідального змагання більш ніж важлива.

Оргкомітет Всеукраїнського конкурсу створення вебсайтів «Літературна візитка краю» вдячний керівництву компанії «Нова пошта» та співвласникові компанії Володимиру Поперешнюку особисто — за підтримку та нову можливість розвитку Конкурсу.

Заказать звонок

Ресурс или чанк не найдены для шаблона с id= 'form-modal'
×